Vrátenie či výmena tovaru
Nesedí Vám farba zakúpeného tovaru, alebo snáď dĺžka akrobatické šály? Nech je dôvod akýkoľvek, tak zásielku môžete vrátiť alebo treba vymeniť behom 14tich dní od prijatia zásielky.
Sú 2 možnosti, ako nám môžete zásielku vrátiť.
PRAVIDLÁ obe dve možnosti:
Tovar vracajte vždy v pôvodnom stave, pokiaľ bude akokoľvek poškodený alebo špinavý, budeme nútení z vrátenej čiastky strhnúť poplatok za spôsobenú škodu. V prípade výmeny tovaru Vám bude pred odoslaním zaslaná faktúra s vyčíslením spôsobenej škody alebo zásielku odošleme na dobierku s čiastkou, zodpovedajúcou spôsobenej škode. O tejto skutočnosti budete, vždy informovaní vopred telefonicky alebo emailom.
Zásielku viditeľne označte, že ide o vratku vrátane čísla objednávky.
Zásielkovňou
Táto varianta je veľmi podobná prvá, tovar zabalíte, obsahom musí byť kópia faktúry alebo aspoň číslo objednávky, pokiaľ sa tak nestane nebudeme schopní správne identifikovať zásielku, a vrátenie peňazí prípadne výmena tovaru sa môže skomplikovať.
Na internetovej stránke https://returns.packeta.com/sk vyplňte formulár v 3 jednoduchých krokoch.
Musíte poznať pôvodné číslo zásielky, nájdete ho v:
- SMS správe od Zásielkovne
- E-maile od Zásielkovne
- Archíve zásielok v aplikácii Zásielkovňa
- Informačnom e-maile o odoslaní tovaru z e-shopu.
Vlastnou voľbou dopravy
Posledná možnosť je zásielku poslať priamo na našu adresu. Michal Fridrich, Kamechy 12, Brno, 63500, Česká Republika. Zásielku viditeľne označte, že sa jedná o vratku + číslo objednávky. V tomto prípade hradí poštovné zákazník.
V tomto prípade, určite zásielku neposielajte na dobierku takýto balík nepreberieme.
